Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Miniatyr, vem? Claes Thell ?
Collapse
X
-
Jag tror inte det är Claes Thell, men för säkerhets skull kolla med honom info@claesthell.seLast edited by Maria; 2013-08-10, 19:02.
Comment
-
Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inläggWho can T(h)ell, probably it´s Claes
, eller kanske en lite missad Tanisignatur?Tack prylsnubben och maria för inputen. Tani hade jag inte en tanke på, ska se om jag ev kan hitta ngt på google som liknar.Ursprungligen postat av Maria Visa inläggJag tror inte det är Claes Thell, men för säkerhets skull kolla med honom info@claesthell.se
Passar även på att kontakta Claes. Uppdaterar givetvis om lösningen kommer.Pes är mitt google.
Comment
-
-
Thell tvivlar jag på.
Det skulle kunna vara Aimo Niemetsvouri (Efternamnet improviserat) som finns här på forumet. Han som har jobbat på Jie.
Ursprungligen postat av wasistdas Visa inläggElsa Söderberg var faktiskt det jag tänkte när jag först såg den utan att synat signaturen. Tack för inputen Gideon.www.starkeld.com
Comment
-
Att jag inte tänkte på Aimo!
Signaturen på ägget http://precisensan.com/antikforum/sh...l=1#post228496 stämmer bra överens här och med lyktan i inlägg 76 i samma tråd ser man likheten i formen.
Då får Aimo verifiera eller förkasta inom kort.
Bra jobbat, Larspeter.
Comment
-
Ursprungligen postat av Larspeter Visa inläggThell tvivlar jag på.
Det skulle kunna vara Aimo Niemetsvouri (Efternamnet improviserat) som finns här på forumet. Han som har jobbat på Jie.Tack så mycket för inputen LarsPeter och Aimon.Ursprungligen postat av Aimon-34 Visa inläggHej,
jag kan inte bekräfta att jag gjort den. Jag gjorde hundratals minaturer för att prova mina glasyrer på dem, så jag kan faktiskt inte komma ihåg alla. Visst är det något i min stil, men som sagt, jag kan inte bekräfta det.
Det ringde heller inte någon klocka åt hos mig gällande att signaturen kunde vara Aimons, imponerade LarsPeter att se detta.Pes är mitt google.
Comment
Comment