Du blev förvånad skriver du, då kan den inte vara typiskt för formgivaren
Lite "kammad" stor kalebass med häftig glasyr. I brist på bättre förslag drar jag till med ett unikat av Anna-Lisa Thomson. Skratta inte åt mig nu
Ja, Du Jani, kostar den inte som en stor halva parmesan så måste det vara ett fynd. Storleken har den, klatschig tidstypisk glasyr och så mycket bättre än de västyska industriproducerade vaserna från Roth som går för tusenlappar internationellt.
Kostar lite, förvånad, "vem som signerat"..........
Om ni inte skrattade förut får ni kanske göra det nu. Även om det mesta jag sett från denna keramiker varit mycket mer rustikt i utförandet, så får jag ändå dra till med en högoddsare.
Keramik Olle Hermansson i Gränna?
Om det varit ett brakfynd av en formgivare som betalar sig bra gissar jag på att du knipit den på en gång. Tycker den är imponerande så skynda tillbaka och köp!
Kostar lite, förvånad, "vem som signerat"..........
Om ni inte skrattade förut får ni kanske göra det nu. Även om det mesta jag sett från denna keramiker varit mycket mer rustikt i utförandet, så får jag ändå dra till med en högoddsare.
Keramik Olle Hermansson i Gränna?
Om det varit ett brakfynd av en formgivare som betalar sig bra gissar jag på att du knipit den på en gång. Tycker den är imponerande så skynda tillbaka och köp!
Jag lovar att knipa den när de öppnar på lördag
priset är 25kr så det hade blivit en liten ost!
Löser ni aldrig korsord, vänner?
En rolig vas.
Har keramikern skojat lite?????
Det ser ut som om han satt en uppochnervänd orange vas ovanpå en blåorange.
Har den verkligen hål upptill?????
Comment