Jag vet absolut ingenting om Paul....det var ett namn som dök upp på Tradera och är förmodligen felaktigt .
Men det är egendomligt att det inte finns något om Franz. Det finns dock en Frans Schildmeijer bosatt i Borgholm som skulle kunna vara en släkting.
Jag vet absolut ingenting om Paul....det var ett namn som dök upp på Tradera och är förmodligen felaktigt .
Men det är egendomligt att det inte finns något om Franz. Det finns dock en Frans Schildmeijer bosatt i Borgholm som skulle kunna vara en släkting.
Hej!
Jag tycker att glasyren är mycket fin. Undrar nu om det går att få veta mera om vasen. Jag hoppas att någon känner igen det som återstår av stämpeln.
"År 2000 bestämmer sig ägaren till fastigheten att säga upp kontraktet med Frans och han blir mer eller mindre utkastad från sin verkstadslokal. Anledningen var att få in nya hyresgäster och att samtidigt kunna höja hyrorna. Frans tar då med sig drejskivorna hem till bostaden där han fortsätter med keramik i liten skala under ytterligare 4 år."
Jag tycker att det här är skandal...Att de kan göra på det sättet...
Comment