Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Miniatyr porslin

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: Miniatyr porslin

har en miniatyrvas h=42mm botten =12mm med signatur enligt bild.
    vet nån vem det är? har oxå en miniskål diameter 30mm med sign enligt bild.
    nån som vet något.
    Bifogade filer

Den första kommer från Stålhanes Designhuset i Lidköping.
    Den andra är av John Andersson, Andersson och Johansson i Höganäs.
    I’m a real mean bitch!

Comment

Pa den andra ar jag inte sa saker pa att du har ratt Maria.....

Comment

Har du något bättre förslag, lyssnar jag gärna, jag har bara gått efter Vingedal sidan 14.
        I’m a real mean bitch!

Comment

Hej igen Maria. Jag har inget battre forslag men som du ser i Vingedals sa har du hans signatur dar. Visserligen star det J.A. men jag saknar det ovriga i signaturen. Jag har ocksa sett hela namnet skrivet som signatur men med bara JA blir i alla fall jag osaker...vad som talar for att du kan ha ratt ar att den ser valgjord ut.....
          Bifogade filer

Comment

Ursprungligen postat av Andres Visa inlägg
            Hej igen Maria. Jag har inget battre forslag men som du ser i Vingedals sa har du hans signatur dar. Visserligen star det J.A. men jag saknar det ovriga i signaturen. Jag har ocksa sett hela namnet skrivet som signatur men med bara JA blir i alla fall jag osaker...vad som talar for att du kan ha ratt ar att den ser valgjord ut.....
            Visst är det John Andersson Höganäs. Har sett miniatyrer med både JA och JA Höganäs. Som du skriver Andres, välgjorda och eleganta.
            Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Höganäs får inte plats på de minsta miniatyrerna, så JA får räcka....

Comment

Working...
              X