Hur väl jag än tvättar ögonen, kan jag inte få signaturen att framstå som skarpare.
Ta en ny närbild, men ställ kameran i macroläge, så ska vi se om vi kan skjuta skarpt.
Har försökt få en bättre bild på signaturen, men den är otydlig i verkligheten och blir inte bättre på bild. Torsken är väldigt bra och detaljerat gjord så jag har svårt att tro att det är en vanlig amatör som gjort den.
Söffe
Under en period av mitt liv födde jag upp hundar. Många utställningar blev det. På en utställning i Halland var priset just laxar i olika storlekar, mkt välgjorda och påminnande om den du visar Söffe. Tyvärr vet jag inte vem som formgivit dem.
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Under en period av mitt liv födde jag upp hundar. Många utställningar blev det. På en utställning i Halland var priset just laxar i olika storlekar, mkt välgjorda och påminnande om den du visar Söffe. Tyvärr vet jag inte vem som formgivit dem.
Hej Äjth! Du har händelsvis inte kvar någon prisfisk, som har tydligare namn än min?
Söffe
Karin Kyrlin bor/bodde i Hisings-Backa i Göteborg. Hon säljer/sålde sina alster på Josefsons på Kungsgatan. Hennes dotter Marie gör/gjorde lika fina fjärilar.
Comment