Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

JIE Kruka med ansikte och blad

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

haha.. hurra för den frugan som vägrade denna tingest )

har sett även som morot och rödbeta tror jag, på tradera.. inga högre summor direkt

Comment

Ursprungligen postat av Spiffe Visa inlägg
      haha.. hurra för den frugan som vägrade denna tingest )
      Kecke är ett namn på en mycket feminin varelse så det är hennes man som inte tycker om majs
      Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Oj, då ber jag om ursäkt... Förlåt Kecke...

Comment

Ursprungligen postat av Spiffe Visa inlägg
          Oj, då ber jag om ursäkt... Förlåt Kecke...
          Allt lungt, det är inte första gången...........

Comment

Tack för att jag är ursäktad, även jag brukar hamna i den manliga samligen, fast jag är mor till två

tror säkerligen det beror på bokstaven "e" som vi båda har i slutet på våra alias

Comment

Ursprungligen postat av Tingeling Visa inlägg
              Kecke är ett namn på en mycket feminin varelse så det är hennes man som inte tycker om majs
              En feminin varelse kan väl också ha en fruga?
              Är det inte lite för stor fokus på personerna bakom signaturen nu? För mig är Kecke en signatur på Internet...

Comment

Den krukan är import från Italien. Jie.Keramik AB, efterföljare till AB Jie Johnson, importerade dylika saker och sålde sådant i deras namn. Alla stämplar och etiketter fanns med, men de är intae tillverkade av Jie. Det var omkring 1997
                Aimon-34

Comment

Det är ju importerad gods från Italien. Dom såldes av Jie, gjordes på beställning av dem. Därav alla stämplar och etiketter. AB Jie Johnson gick i konkurs 1992 och efterföljaren Jie-Keramik AB importerade först det mesta och till slut allt utifrån. Det tillverkades inget i Gantofta efter 1997.

Comment

Working...
                  X