Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Är detta skräp, knappast va? Känner igen den... - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Är detta skräp, knappast va? Känner igen den...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Är detta skräp, knappast va? Känner igen den...

Jag vill tro att jag har surfat förbi den här vasen på någon internationell blogg eller sett den på något auktionshus men samtidigt vet jag inte, det är ju inget tungt stengods och inga stämplar alls. Vilket iofs inte behöver betyda något alls...men din hjälp är mycket uppskattad om du vet något

Click image for larger version

Name:	IMG_1335.jpg
Views:	1
Size:	118,3 KB
ID:	667805Click image for larger version

Name:	IMG_1336.jpg
Views:	1
Size:	50,9 KB
ID:	667806

Måhända inte dom bästa fotona men ni ser ju det viktigaste hoppas jag
    Collecting everything and nothing!

UE o Vicke Lindstrand tror jag det är
    I’m a real mean bitch!

Comment

hmm okej...trodde det handlade om utlandet. Vet du vilken period det rör sig om? 40-tal ngt...eller?

Comment

Hej!

Det är väl denna vas? Scrolla ner en bit!

Kan visst inte hålla mig borta från loppisar och auktion trots att jag lever i en flyttkartong (läs: 20 halvt uppackade flyttkartonger i en pågående renovering). Väggplatta av Berit Ternell för…

M v h/Minerva

Comment

Man bugar och bockar damer och herrar? Minnet svek mig visst inte, den inre kompassen leder mig hehe

Jag brukar inte ställa frågan längre men vad kan en sådan här vara "värd"? Jag tittar väldigt lite på UE keramik men köper självklart när jag ser den men ger aldrig mer än ca 1-30kr (20kr i detta fallet) då min prisbild är halvdan och jag egentligen inte gillar sååååå mycket av produktionen.

Comment

Working...
          X