Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nu har jag fått min "ALLADIN" lampa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu har jag fått min "ALLADIN" lampa

    Tyvärr lite skadad men så länge den uppfyller mina 3 önskningar så blir det inga problem

    Nu till frågan: Är detta en kanna från Kina? Nytillverkad?

    Click image for larger version

Name:	alladin.jpg
Views:	1
Size:	103,8 KB
ID:	651034Click image for larger version

Name:	alladin1.jpg
Views:	1
Size:	78,5 KB
ID:	651035Click image for larger version

Name:	alladin2.jpg
Views:	1
Size:	87,8 KB
ID:	651036Click image for larger version

Name:	alladin3.jpg
Views:	1
Size:	39,7 KB
ID:	651037

  • #2
    Nej, kinesisk tror jag inte att den är. Jag grundar det främst på att det är lergods och att modellen inte är kinesisk.

    Jag tror att denna lampa är max 50 år gammal och europeisk. Konsthantverk ämnat för turister?

    Comment

    Working...
    X