Login or Sign Up
Logging in...
Kom ihåg mig?
Logga in
Forgot password or user name?
or
Sign Up
Log in with
Facebook
Search in titles only
Search in Övriga världen only
Sök
Avancerad sökning
Forum
Groups
Dagens inlägg
Medlemslist
Kalender
Forum
FORUM: Antikt, Retro & Design
Keramik & Porslin
Övriga världen
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nu har jag fått min "ALLADIN" lampa
Collapse
X
Collapse
Inlägg
Latest Activity
Photos
Sök
Page
of
1
Filter
Klockan
All Time
idag
Last Week
Last Month
Show
Alla
Discussions only
Photos only
Videos only
Links only
Polls only
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Föregående
template
Nästa
lizziett
Seniormedlem
Reg.datum:
jan 2010
Inlägg:
183
Share
Tweet
#1
Nu har jag fått min "ALLADIN" lampa
2012-08-01, 23:03
Tyvärr lite skadad men så länge den uppfyller mina 3 önskningar så blir det inga problem
Nu till frågan: Är detta en kanna från Kina? Nytillverkad?
Kaptenen
Ämnesmoderator
Reg.datum:
nov 2007
Inlägg:
8158
Share
Tweet
#2
2012-08-01, 23:48
Nej, kinesisk tror jag inte att den är. Jag grundar det främst på att det är lergods och att modellen inte är kinesisk.
Jag tror att denna lampa är max 50 år gammal och europeisk. Konsthantverk ämnat för turister?
Comment
Inlägg
Avbryt
Föregående
template
Nästa
Working...
Ja
Nej
OK
OK
Avbryt
X
Comment