Knappt att jag vågade mig på att posta detta objekt 
Men, jag tycker glasyren är riktigt läcker även om bottenringen inte är det.
Tung liten sak och det känns som att det ev finns en signatur.
Glad amatör eller inte?

Men, jag tycker glasyren är riktigt läcker även om bottenringen inte är det.
Tung liten sak och det känns som att det ev finns en signatur.
Glad amatör eller inte?