Är det då inte 61:an Worm som varit framme. Det var en gosse som kunde modellera tjejerna så att dom smälte som vax. Efter det så gjöt han i "flytande vax" metoden.
Jaha, var det ett seriöst svar jag fick. Det begrep jag tyvärr inte . Inte begriper jag varför man gör en keramikfugurin för att göra en i vax osv. Kan någon förklara?
Det har varit mycket "kul" att slagit slang med damerna.
Vi får nog nöja oss med ovanstående resuiltat för tillfället. Här var man riktigt rolig för en gångs skull, Worm på er.
Lång näsa får man bara om man ljuger, trollet har väl inte farit med osanningar?
Fig. är tydligen tillverkad av en Wormerare år 1961 och sådana fanns det gott om på den tiden. det kan jag intyga.
Jag så att Du skrev:Alla förslag mottages. Du har nog glömt fortsättningen: med tacksamhet.... eftersom det är uteslutet att inte mottaga förslag, eller hur?
Det är klart att den Worm var en "gosse" som hade koll på köttets plats i sammanhanget, man får nog nöja sig med det så länge.
Nu har jag mejlat till en dansk skulptris vid namn Doritt Worm som bl.a gör kvinnoskulpturer. Hon skriver: Det är en meget smuk skulptur, du har, men det är ikke en af mine. Håber du finder hvem som lavet den.
Venlige hilsen
Doritt Worm.
Jag tror Worm är yr i pottan, stod där inte Worm på den?
Å andra sidan så kan kanske A stå till tjänst i "fallet", vet att ingen efterapar något så...
Säger man A så får man säga B, (det är Worm), så får vi slå oss till ro med det.
Comment