Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Okänd porslinstämpel [ID: Gildea & Walker. Late Mayers, England]

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga: Okänd porslinstämpel [ID: Gildea & Walker. Late Mayers, England]

Hej, hoppas innerligt att någon känner igen denna stämpel, trots sin otydlighet och kan berätta vad det egentligen står. Jag har försökt leta själv men misslyckats. Tusen tack för er assist. Mvh
    Bifogade filer
    Last edited by Kaptenen; 2011-03-01, 11:33.
    Man ska leta efter det roliga i livet, det tråkiga får man ändå.

Den här var inte lätt.

De viktigaste bokstäverna är bortnötta just här och där, men man kan se ett "& W" som är del i det förkortade fabriksnamnet. Har sökt på det, men får bara upp det som inte kan stämma, Podmore, Walker & Wedgwood.
    OCTOPLAY88 menghadirkan platform slot online resmi yang responsif, mudah diakses, serta memiliki performa stabil. Selain itu, tersedia berbagai pilihan permainan menarik dari provider ternama.

En sökning i böcker och nätet på livboj / lifebuoy gav lika magert resultat, så jag föreslår att Du mailar stämpelbilden till:

Tala gärna om hur det har gått.
    Lycka till!

Comment

Har ett par tallrikar så jag visste vad det stog men modellnamnet är annorlunda på den här, sök istället på ebay efter Marlboro som är namnet på dekoren.
      Last edited by Kaptenen; 2011-03-01, 11:34. Anledning: Bytt länk
      Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Jaja, jag försökte böja på Marlboron...
        Melbourne alltså. Bra, Tingeling!

Comment

Stort tack!!

För att Ni lade ner tid och energi på denna fråga! Jag har sparat länkarna. Jag visste väl att man kunde lita på er! Tack igen! Mvh En glad
          Man ska leta efter det roliga i livet, det tråkiga får man ändå.

Comment

Working...
          X