Hej!
Det känns som jag bombarderar det här forumet med frågor just nu….. men frågar man inte får man ju inget lära sig
.
Har en liten skål från Arabia och har försökt utröna vem RS är (tror iaf att det står RS). Jag har tittat på signaturer.se men har inte hittat någon med dessa initialer. Är det någon som vet vems signatur det kan vara och kanske också kan utröna vad som står vid sidan om den och vad det betyder (det är något suddigt tyvärr)? Sedan undrar jag om skålen kan vara från 60-talet - vad tror ni?
Tacksam för svar!

Det känns som jag bombarderar det här forumet med frågor just nu….. men frågar man inte får man ju inget lära sig
.Har en liten skål från Arabia och har försökt utröna vem RS är (tror iaf att det står RS). Jag har tittat på signaturer.se men har inte hittat någon med dessa initialer. Är det någon som vet vems signatur det kan vara och kanske också kan utröna vad som står vid sidan om den och vad det betyder (det är något suddigt tyvärr)? Sedan undrar jag om skålen kan vara från 60-talet - vad tror ni?
Tacksam för svar!

Comment