Vad kan man ta för ett set med 6 stycken sådana här? De är i väldigt bra skick. Folk verkar ta mellan 250- 300:- per kopp & fat. Är den bruna dyrare än den blå?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Arabia Palapeli Ali blå
Collapse
X
-
Om det var matservisen hade jag behållt den själv, för porslinet är så jävla snyggt. Tyvärr har jag ingen nytta för så små koppar då jag inte dricker kaffe, och om jag hade gjort det så hade jag med all trolighet druckit det ur 4dl-muggar :]
Fast jag funderar på att behålla dem i hyllan ändå som dekoration, tills vidare iaf.
-
För något år sedan blev jag erbjuden att köpa denna kaffeservis hur billigt som helst. Avstod för att jag tyckte den var så j---a ful.
Antingen har servisen blivit snyggare eller också har jag ändrat mig. Jag ångrar mig bittert."Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Comment
-
hahaha
Stackars dig
Själva trycket är väl inte världens bästa uppvisning av hantverk, men jag tycker att det är en extremt smakfull servis. Många är fina att se på men den här hade jag seriöst kunnat ha hemma i köksskåpet.
Det är ett plus också att föremålen är specifikt designade för att kunna staplas.
Comment
Comment