har en liten vas som jag undrar ålder och och vem som formgivit den ..
vad jag läst mej till så började stämpeln användas 1950 och framåt... en rund ring med UE Sweden i under står en 1 ???? betyder??
Och vems signatur är det??
vad jag läst mej till så började stämpeln användas 1950 och framåt... en rund ring med UE Sweden i under står en 1 ???? betyder??
Och vems signatur är det??
Comment