Hej (ojdå - mitt i natten såg jag just... har helt tappat tidsbegreppet nu för tiden verkar det som
) Jag blir tokig om jag inte får veta vem som signerat denna ljusa/lime-gröna vas. Det ser ut som mari simulsson, men det stämmer väl ändå inte..??
Den andra lilla vasen, med rinnfärgen bara älskar jag!!! Sökt med ljus och lykta efter VEM som formgivit denna fina - men har endast lyckats (via Grödinge) hitta att vasen antagligen har nr 2381, från 20 --24talet. Och:Konstnär okänd...
Här kommer de nu i alla fall och jag hoppas verkligen att ni som kan detta har lust att hjälp mig!!
) Jag blir tokig om jag inte får veta vem som signerat denna ljusa/lime-gröna vas. Det ser ut som mari simulsson, men det stämmer väl ändå inte..??Den andra lilla vasen, med rinnfärgen bara älskar jag!!! Sökt med ljus och lykta efter VEM som formgivit denna fina - men har endast lyckats (via Grödinge) hitta att vasen antagligen har nr 2381, från 20 --24talet. Och:Konstnär okänd...

Här kommer de nu i alla fall och jag hoppas verkligen att ni som kan detta har lust att hjälp mig!!
Comment