Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Karslkrona servic linné - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Karslkrona servic linné

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Karslkrona servic linné

Finns det en matservice som heter linné från karlskrona? Hur ser den då ut?
    och vad ligger priset på tallrikarna?

kram

Helen

En fruktservis finns iallafall. Benvit med guldkant och flerfärgade blommor i mitten. Att det står Linné på baksidan betyder att den är ritad av Eric Linné.

Comment

Hittade en bild också...

Comment

Tack snälla peter än en gång för din hjälp.
        Då ska jag bara visa fotot för en kund jag har och se om det är den hon letar efter.
        Om det är den hon vill ha, finns det då någon här som har den till försäljning?

Kram

Helen

ps.till alla ni som finns i stockholm eller kommer hit, glöm inte bort att kom och hälsa på mig i min nya butik.

Korkskruvar, champagneglas, vinkylare, vinglas ,doftaromer och vintillbehör. Med 19 år i branschen är vinkällarbutikens signum hög service och kvalité

Comment

Jag har assietter med olika guldkanter, enkla ränder och mer spetsartade.Men de är benvita i massan och inte kritvita som på bilden...

Comment

Working...
          X