Vad tror Ni om denna, vem och var?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vem?
Collapse
X
-
Jodå, men jag tänkte hålla inne med den ett tag och se vad Ni tror.Ursprungligen postat av Eva-lena Visa inläggHar den ingen signatur?
Comment
-
Det trodde jag med, särskilt när jag såg att den var gjord på Upsala-Ekeby. Men alltså inte av Atterberg.Ursprungligen postat av Eva-lena Visa inläggDå är det Abg.
Comment
-
Hurra
Så rätt, så rätt. Grattis till den snabba och rätta lösningenUrsprungligen postat av Eva-lena Visa inläggDå vet jag...
Hyonsun Rhee utan tvekan...
Om det inte är "Jonsson" så lägger jag ner!
.
Comment

Comment