Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

auktionsfynd? jarnestad

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Fireflites rules tonight, yeah,yeah.
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
      Grattis Fireflites till ditt Jarnestads-fynd. Ibland lyser en god stjärna även över dig
      *ler brett* fantastiskt hade inte ens hört talas om honom juh (eller henne) brukar vanligtvis ha osis så det stänker om det men kanske det kan vara tur rätt igenom för en gång skull =)
      min typ av otur hör till den osannolika typen så om det skulle komma rymdskrot eller en ny konstig art av porslinsätande myror *s* innan jag har sålt den eller just då jag ska packa den... wouldnt surprise me...
      kan inte ens räkna alla gångerna då jag har fått höra: mycket ovanligt/alldrig stött på förr/omöjligt/okänt etc etc från läkare,folk i min omgivning mm (med hänvisning till udda händelser som har skett då jag var med)
      så i detta fallet är det positivt...än så länge =)
      livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!

Comment

Ursprungligen postat av Äjth Visa inlägg
        Fireflites rules tonight, yeah,yeah.
        hoppas bara turen håller i sej *tar i trä *

Comment

Ursprungligen postat av Fireflites Visa inlägg

hoppas bara turen håller i sej *tar i trä *
          Jag tror du har kommit in i ett stim nu - PES-stimmet!!

Comment

wooohooo ska hållla mej i det tror jag =)
            måste bara hitta rätt plats att sälja den på också innan rymdskrotet kommer *s*

Comment

Ursprungligen postat av Fireflites Visa inlägg
              wooohooo ska hållla mej i det tror jag =)
              måste bara hitta rätt plats att sälja den på också innan rymdskrotet kommer *s*
              När kommer skrotet?

Comment

det vet jag inte det är det som är det roliga *s*

Comment

man får huka lite utomhus och hoppas på det bästa ingen idé att vara rädd!!

Comment

Jag undrar om det är någon av er som är intresserade av att sälja något av era jarnestads-föremål?
                    I så fall är jag intresserad!

Comment

Jag säljer just nu en Jarnestad-vas på tradera! http://www.tradera.com/Vas-fran-Upps...1150_116542733
                      Looki-looki!

Comment

Fyndade denna Jarnestad i ALFA-serien idag för 75 riksdaler. Extra kul att de är femkantig, de flesta jag sett har varit trekantiga eller runda. Dekorerna finns tydligen i hur många varianter som helst, särskilt i svart/vitt geometriskt.
                        Bifogade filer

Comment

Inte illa.
                          Mönstret får mig osökt att tänka på min barndoms gallergrind i hissen hemma.

Comment

Ursprungligen postat av Gideon Visa inlägg
                            Inte illa.
                            Mönstret får mig osökt att tänka på min barndoms gallergrind i hissen hemma.
                            Jo jag erfor en hissnande känsla när jag såg den, därför gallrades den genast ut.
                            Det har Du helt rätt i Brother Graham, Gideon.
                            Bifogade filer

Comment

Ahh, skylten känner jag också igen, men knapparna ska vara svarta.

Comment

Ursprungligen postat av Gideon Visa inlägg
                                Ahh, skylten känner jag också igen, men knapparna ska vara svarta.
                                I detta hus var man mycket noga med att tvätta händerna. Inga "fem smutsiga små fingrar" där inte.

Comment

Working...
                                X