Fireflites rules tonight, yeah,yeah.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
auktionsfynd? jarnestad
Collapse
X
-
*ler brett* fantastiskt hade inte ens hört talas om honom juh (eller henne) brukar vanligtvis ha osis så det stänker om det men kanske det kan vara tur rätt igenom för en gång skull =)Ursprungligen postat av Äjth Visa inläggGrattis Fireflites till ditt Jarnestads-fynd. Ibland lyser en god stjärna även över dig
min typ av otur hör till den osannolika typen så om det skulle komma rymdskrot eller en ny konstig art av porslinsätande myror *s* innan jag har sålt den eller just då jag ska packa den... wouldnt surprise me...
kan inte ens räkna alla gångerna då jag har fått höra: mycket ovanligt/alldrig stött på förr/omöjligt/okänt etc etc från läkare,folk i min omgivning mm (med hänvisning till udda händelser som har skett då jag var med)
så i detta fallet är det positivt...än så länge =)livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!
Comment
-
hoppas bara turen håller i sej *tar i trä *Ursprungligen postat av Äjth Visa inläggFireflites rules tonight, yeah,yeah.livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!
Comment
-
Jag tror du har kommit in i ett stim nu - PES-stimmet!!Ursprungligen postat av Fireflites Visa inlägg
hoppas bara turen håller i sej *tar i trä *
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
När kommer skrotet?Ursprungligen postat av Fireflites Visa inläggwooohooo ska hållla mej i det tror jag =)
måste bara hitta rätt plats att sälja den på också innan rymdskrotet kommer *s*Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Jag säljer just nu en Jarnestad-vas på tradera! http://www.tradera.com/Vas-fran-Upps...1150_116542733
Looki-looki!
Comment
-
Jo jag erfor en hissnande känsla när jag såg den, därför gallrades den genast ut.Ursprungligen postat av Gideon Visa inläggInte illa.
Mönstret får mig osökt att tänka på min barndoms gallergrind i hissen hemma.
Det har Du helt rätt i Brother Graham, Gideon
.
Comment
-
I detta hus var man mycket noga med att tvätta händernaUrsprungligen postat av Gideon Visa inläggAhh, skylten känner jag också igen, men knapparna ska vara svarta.
. Inga "fem smutsiga små fingrar" där inte.
Comment
Comment