Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

UE-boken har kommit!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• UE-boken har kommit!!

Har läst en hel del om att många har svårt att få tag på "UE-boken", så
    trodde att den skulle vara i stort sett omöjlig att få tag på. Hörde mig
    för på en del antikvariat, men utan framgång.

Till slut ringde jag bara Gröninge Antik och upptäckte till min glädje att det fortfarande fanns exemplar kvar av boken hos dem

Tänkte därför tipsa dom som letar efter boken, men inte har hittat den.

Priset 500 kr kanske är lite väl mycket för en del, men fortfarande billigare än vad boken ibland kan kosta på antikvariat/auktioner m m.
    -------------------------------------
    http://upsalaekeby.blogspot.com/

500 kronor är mycket pengar tycker jag. Köpte min för några år sedan den var väl inte billig då heller, men tokig i UE-keramik som jag var då var jag tvungen att ha den. Nu har min längtan stillat sig och jag försöker hålla distans till att bara titta och njuta kanske köpa bara det som är allra vackrast i mina ögon till rätt pris förstås. Och hemsidan på Grödinge – va fin!

En annan lite sak, kanske inte har med tråden att göra men kan inte låta bli har slutat att köpa Antik och Auktion och Antikvärlden med, har lyckats spara ihop 1000 kronor på knappt ett år får väl ut och strosa på loppis med dessa, tidningarna läser jag på biblioteket det blir mest att titta på bilderna faktakunskap finns det andra goda källor för. Snål? Kanske det.

Comment

Ursprungligen postat av Obeslutsam Visa inlägg
      Snål? Kanske det.
      Nä, inte snål - smart!
      Ett oavsiktligt stavfel gör ofta ett skämt dubbelt så roligt...

Comment

finns den på nätet (innehållet alltså)
        livet är som regnet! antingen duggregnar det eller så regnar det inte ett dugg!

Comment

Här finns UE boken med.

Comment

Working...
          X