Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Semestervecka 2 - Nya fynd - city x 2

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

Twentieth century ceramics, mostly from Upsala-Ekeby Sweden. Items produced between 1910-1973 The shop is located in Kanalgatan 46 291 34 Kristianstad Phone 0046 708 797978 mail: info@blandannat-keramik.com Bland Annat Keramik i Kristianstad HB org nr 969626-5280 Instagram: blalool Call or send mail for opening hours & other questions. I can send more pictures of the items. Most of the items are for sale, but some are private or sold. New items almost every week. Shipping costs depends on weight and country!! Please send an e-mail for total cost including shipping

Har hänvisats till denna sida några gånger redan på forumet, så är säkert inga problem att ge ut länken...
    -------------------------------------
    http://upsalaekeby.blogspot.com/

Comment

Det krus som återfinns på hemsidan under Studiogods är ett krus jag säljer för annans räkning. Fann det inte i Boken. Vad finns mer att säga om det? varför gjordes bara en del??? eller har jag missuppfattat ngt?
      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Sorry, var för snabb, det gjordes bara under 1 år, men hur många delar var det i serien?
        Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Trevlig sida

Tack för tipset till en trevlig sida. Var det jag som inte förstod att fixa bilderna större, eller går det inte att få större bilder. Lite svårt att se när bilderna är så små.
          Ursprungligen postat av Wunderbaum Visa inlägg
          http://www.blandannat-keramik.com/

Har hänvisats till denna sida några gånger redan på forumet, så är säkert inga problem att ge ut länken...

Comment

Ursprungligen postat av Susiflätan Visa inlägg
            Tack för tipset till en trevlig sida. Var det jag som inte förstod att fixa bilderna större, eller går det inte att få större bilder. Lite svårt att se när bilderna är så små.
            Kan det vara så att du kör med Firefox?! Jag har nämligen samma problem där. Funkar däremot fint i Internet Explorer...
            -------------------------------------
            http://upsalaekeby.blogspot.com/

Comment

Ursprungligen postat av Wunderbaum Visa inlägg
              Kan det vara så att du kör med Firefox?! Jag har nämligen samma problem där. Funkar däremot fint i Internet Explorer...
              Kan bero på skärmupplösning också. Jag har det motsatta problemet eftersom rutorna blir för stora så att jag inte kan läsa all text. Ändrar jag skärmupplösning blir texten så liten att jag inte kan läsa ändå. Någon gång tar jag en skärmdump och läser i Photoshop, men det blir en massa hattande mellan upplösningar och program och väldigt jobbigt. Annars är bl.a keramik-sidan så snygg - jag brukar sitta och bläddra bara för njutningens skull...
              Ett oavsiktligt stavfel gör ofta ett skämt dubbelt så roligt...

Comment

Working...
              X