Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kan det vara uppsala-ekeby??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • kan det vara uppsala-ekeby??

    hej jag har en vas i stengods jag inte blir klok på jag tycker den ser ut som den skulle kunna ha tillverkats på UE har letat och kollat och frågat men ingen vet frågar nu här hoppas någon vet den är 22.5 cm hög och ca 13.5 cm i diameter uppe i mynningen
    Bifogade filer
    Last edited by harley; 2008-06-03, 16:09.
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

  • #2
    Rent spontant nej inte Ekeby.

    Comment


    • #3
      har du någon gissning om vart den kommer ifrån kolmårdstrollet
      Last edited by harley; 2008-06-03, 16:10.
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

      Comment


      • #4
        Tycker att det ser ut som modern (1990-tal till idag) tillverkning och lågprisimport. Svårt dock att uttala sig mer säkert utan att hålla i den.
        "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
        Konfucius

        Comment


        • #5
          Håller med Greven. Kanske blomsteraffär?

          Comment

          Working...
          X