Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stig Lindberg fallande priser?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Stig Lindberg fallande priser?

Hej på er..
    Ja det var ett tag sen jag skrev här men nu skall jag nog vara tillbaka.

Har suttit och kollat runt på lite priser och undrar om det är jag som har fattat fel eller har priserna på Stig Lindbergs gods ramlat ner i avgrunden?

Bara för c:a 1 år sen så gick det ju inte att lösa hans saker om man inte hade väldigt gott ställt nu verkar det vara väldigt billigt med allt som han har gjort.

Vad tycker ni andra?

Ha en bra dag
    Mvh
    Katten123

Redan? Det har jag förutspått, men jag trodde nog det skulle dröja ett tag till.

Comment

Var har du gjort dina iaktagelser? På antikhandlare eller Tradera. Har du någon speciell sak att jämföra med? Inne i stan tar en kuriosaaffär 1100:-/st för en spisa ribb kopp med fat. Det tycker inte jag är fallande priser
      Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

Comment

Men den står också kvar!

Comment

Jag har kollat in priserna på både Tradera och auktionshusen..

Tyvker at det är konstigt att det kan bli en spåass stor dipp så fort.. likadant med Kåges Pyro.. Ena dagen jättedyrt och nästa är det ingen som betalar nåt direkt överhuvudtaget.

Comment

Ursprungligen postat av Peter S Visa inlägg
            Men den står också kvar!
            Japp, Peter alla fyra står kvar
            Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

Comment

lindberg

hej tittar mycket på tradera och jag tycker lindberg står högt i pris
              [SIGPIC][/SIGPIC]

Comment

Men vad Katten 123 menar är kanske att; priset har sjunkit även fast det fortfarande är hiskeligt högt! Allt är ju relativt!
                Bara nyfiken

Comment

Eva-Lena har rätt, det var nog jag som kanske var lite otydlig men det jag tycker är mest konstigt är att det är de serieproducerade föremålen som är dyrast medan det som är mer eller mindre unikt går för en relativt billig penning (hm, ja om man jämför till vad det är). Samma är det med Lisa Larson och hennes föremål. För mig är det obegripligt men jag kanske har missat nåt på vägen..

Ha det!

Comment

Folk köper antagligen det dom känner igen sedan de var yngre, och då köper man de vanligare prylarna som Karnevalserien, Domino, Berså eller Lisa Larsons vanliga figurer.
                    Kanske?!
                    Bara nyfiken

Comment

jo du har nog rätt!

Comment

Working...
                      X