Såg det här lite ovanliga föremålet i en grupp på fb.En liten gammal supkopp? med texten Visby samt Gotlands landskapsvapen.Den ägs av en kvinna i USA och jag har fått hennes tillåtelse att fråga om den och publicera bilderna i det här forumet.
Stämpeln förbryllar mig litet då den liknar både den från tiden 1839-60 samt den från tiden 1920-45.
Jag har inte sett något liknande förut och skulle gärna höra lite synpunkter från er.

Stämpeln förbryllar mig litet då den liknar både den från tiden 1839-60 samt den från tiden 1920-45.
Jag har inte sett något liknande förut och skulle gärna höra lite synpunkter från er.
Comment