Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lisa Larson Traffic Luftballong
Collapse
X
-
Det "speciella" är väl att den går loss på en 12000-15000:- (?) om man vill ha en likadan. Däremot så håller jag med om att Lisa Larsson har oförtjänt gott rykte. Ett tips från en som samlat på tjeckiskt pressglas; köp inte för att lära men fota, googla och var nyfiken. Det kommer en dag då du hittar något som du verkligen vill ha och då ångrar du alla 50-lappar du bränt på sådant som är svårt att göra sig av med (om man vill ha pengarna tillbaka).Ursprungligen postat av Designpiraten Visa inläggAja jag bryr mig inte så mycket om det var stålhanen du syftade på...den ska ju bara stå här sen kanske jag kastar den eller ger bort den. Sen håller jag med om en hel del av pjäserna, dom är ju inte dom vackraste dessvärre, men det är bra i utbildningssyfte för mig oavsett.
Vad är så speciellt med den pjäsen du postade, 5 kr säger du? Jag hoppas att du kan skicka vidare den till någon på allvar, den likt vissa av mina pjäser är helt motbjudande. Men to each his own som dom säger, du är ju glad iaf.
Mvh
Emil
Comment
-
Så sant Emil,
Lisa Larson, Larson med ett "s", "Traffic" 12-15 papp..
En "femma" kan även den växa med lite tur..
Damen som sålde hade fått den i 50 års present,
samtidigt med en luftballongfärd över Stockholm.
Hade sedan dess legat i en garderob eftersom hon som "piraten"
tyckte den var ful, rent av anskrämlig..:-))
Vad är en luftballong mot en vas ur de tyska ruinerna?
Bästa hälsningar
Comment
-
Som tur är behöver den ena inte utesluta den andra.Ursprungligen postat av Mont blanc Visa inläggVad är en luftballong mot en vas ur de tyska ruinerna?
Bästa hälsningar
Mvh
Emil
Comment
-
Näsa för...
Det vore ju en dröm, kinesiska, antika glasskålar för en tia?
Nu lever jag inte i en drömvärld, tack och lov!
Nöjer mig vördsamt med ytterst modesta köp, en femma här, en tia där..
Ibland smäller det till i lädret, en hel hundring skiljs från mig i utbyte mot...
Men, förr eller senare dyker något i klass upp!
That´s it..
Mvh
Comment
-
Precis, även när man köper tyska vaser.Ursprungligen postat av Mont blanc Visa inläggMen, förr eller senare dyker något i klass upp!
That´s it..
Mvh
Mvh
Emil
Comment
-
Tack snubben
jag vet och kan inte förneka att jag är mer än nöjd..
Emil, säg mig den amatör som lägger en glasyr som denna för turister?
Ointresserad?
Ändå är du med i diskussionen och hugger i..
Nu får du visa en av dina "höjdare", kom igen nu.
En bild säger mer än tusen ord...
Mvh
Last edited by Mont blanc; 2013-02-26, 23:24.
Comment
Comment