Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lindberg reptil

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Lindberg reptil

Märkligt, för mindre än två veckor sedan fyndade jag en Surreavas av Kåge för 10kr och idag fyndades en Reptilvas av Lindberg för 20kr. Har dom utförsäljning på Gustavsberg.
    Bifogade filer

Och häromdagen Kaj Franck fågeln......
    Tror jag ska boka in en vecka i Nacka

Stort grattis, riktigt roligt att se.
    Pes är mitt google.

Comment

Ursprungligen postat av wasistdas Visa inlägg
      Och häromdagen Kaj Franck fågeln......
      Tror jag ska boka in en vecka i Nacka

Stort grattis, riktigt roligt att se.
      Tack wasistdas, Franckpippin kom från Hemmesta ute på Värmdö, Surrea från Södermalm och Reptil från Alby ute i Botkyrka. Men allt ligger ju inom mina "environger".

Comment

Du ju inne i riktigt stim för tilfället, Grattis till alla fina fynd
        I’m a real mean bitch!

Comment

Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
          Du ju inne i riktigt stim för tilfället, Grattis till alla fina fynd
          Tack Maria, ibland har den fattige sked när det regnar manna..........

Comment

Prylsnubben, det finns dock en "baksida" med att vara inne i ett stim och det är att man inte vill missa en enda dag då ställena där man fyndat är öppet
            Kanske bara är jag, men jag kan sitta hemma och tänka typ " undra vilka saker jag missade idag" för att man inte hann med att åka dit.
            Pes är mitt google.

Comment

Ursprungligen postat av wasistdas Visa inlägg
              Prylsnubben, det finns dock en "baksida" med att vara inne i ett stim och det är att man inte vill missa en enda dag då ställena där man fyndat är öppet
              Kanske bara är jag, men jag kan sitta hemma och tänka typ " undra vilka saker jag missade idag" för att man inte hann med att åka dit.
              Hallå wasistdas.
              Ingen större fara tycker jag, brukar tänka som så att blixten slår sällan ner två gånger på samma ställe, så nu prövar vi någon annanstans, där vi inte varit på ett tag. Brukar funka bra, sen får man ju miljöombytet som extra bonus på köpet.

Comment

Working...
              X