Jag vet vi inte pratar priser här så mkt, men jag måste få ställa den här frågan till några som förstår vad jag pratar om!!!!!!!
Jag har alla tidiga G-berg två anemonbårder av 1828 års servis, en mkt vacker Sant Angelo tidigt 1830 o så vidare, ska skicka lite guldkorn hit, men det blir nog mest R-strands för där har jag ännu tidigare, när kameran o datan är vänner igen.
Hoppas jag känner mig så pass i veckan att det blir fixat
Frågan är att det gapar ett hål före anemonbården, lotusbården som G-bergs 1928 årsservis inleddes med för att övergå i prunkande anemoner.
Det har ganska nyligen varit auktion på G-bergs 1928 års servis med anemonbårder samt en lotusbår En typ,
han kanske är en pesare, usch, hoppas inte , plockade hem den med 1100 kr, då var jag inte med längre
Nu är det en likadan auktion igen, kanske dumt att berätta det????????
Nå, jag litar på er, o han har upptäckt den o lagt ett bud o jag ett maxbud, som i mina ögon är för högt, men det räcker kanske inte ändå ??!!
Men annars kommer det gapande hålet för alltid påminna
....eller ska jag se tiden an, jag vet att man kan sänka sitt maxbud
Lite åsikter, lite hjälp i hjärnans virrvarr,
snälla!!!!!!!!!!!

Jag har alla tidiga G-berg två anemonbårder av 1828 års servis, en mkt vacker Sant Angelo tidigt 1830 o så vidare, ska skicka lite guldkorn hit, men det blir nog mest R-strands för där har jag ännu tidigare, när kameran o datan är vänner igen.
Hoppas jag känner mig så pass i veckan att det blir fixat
Frågan är att det gapar ett hål före anemonbården, lotusbården som G-bergs 1928 årsservis inleddes med för att övergå i prunkande anemoner.
Det har ganska nyligen varit auktion på G-bergs 1928 års servis med anemonbårder samt en lotusbår En typ,
han kanske är en pesare, usch, hoppas inte , plockade hem den med 1100 kr, då var jag inte med längreNu är det en likadan auktion igen, kanske dumt att berätta det????????
Nå, jag litar på er, o han har upptäckt den o lagt ett bud o jag ett maxbud, som i mina ögon är för högt, men det räcker kanske inte ändå ??!!
Men annars kommer det gapande hålet för alltid påminna
....eller ska jag se tiden an, jag vet att man kan sänka sitt maxbudLite åsikter, lite hjälp i hjärnans virrvarr,
snälla!!!!!!!!!!!
Comment