Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Thekanna ur serien coq av Sven Lindberg

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Thekanna ur serien coq av Sven Lindberg

Jag fick, hittade,hos min mor en thekanna i perfekt skick, brun med lite svara "ploppar" i mönstret

Under stod Gustvsberg COQ Stig Lindberg, jo, jag borde ha ett foto men min "kära" data ska fixas de närmsta dagarna o då kan det bifogas.
    Tänkte bara att det känns lite dumt att inte höra sig för. Det finns ju många som sparar på olika serier eller designers o skulle behöva en thekanna

Vill göra det innan Tradera får ta över, o även där tror jag det får vänta lite, inte så bra priser, i alla fall just nu

Hör av er om ni, eller om ni vet nån som skulle vara intresserad!!!!!!!!!!!

Varma sommarhälsningar från Umeå
    annestig
    Last edited by annestig; 2010-07-12, 14:38. Anledning: ämnet felaktigt skrivet

mycket pinsamt, när man väl ska skriva nåt litet om det som inte är mitt område så stavar jag den första designerns namn fel, i andra det här skriver jag Sven först istället för Stig som jag är väl medveten om att han heter, men det går ju inte ta bort eller ända ämnet,

eller???????????????????

Comment

Jo, det finns en ändra-knapp i de inlägg som du gjort det senaste dygnet. Bredvid Citera-knappen. Klicka på den och följ anvisningarna. Lycka till!

Du har redan gjort ändringarna ser jag nu.
      Last edited by Rosa; 2010-07-12, 15:22.

Comment

Inte gör det nåt annestig..skriva fel kan vi alla göra..ha en bra dag

Comment

är det ingen som vet någon som är eller har serien coq o vill ha en vacker thekanna

designad STIG Lindberg ??????????

Comment

Working...
          X