Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ointressant

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Ointressant

Visst är denna vinthund av G-berg totalt ointressant......
    Bifogade filer

Utveckla gärna varför Du vill klistra etiketten "ointressant" på den magre stackaren?
    Den vilar på en stolt tradition...

Comment

Ursprungligen postat av Gideon Visa inlägg
      Utveckla gärna varför Du vill klistra etiketten "ointressant" på den magre stackaren?
      Den vilar på en stolt tradition...
      Absolut vilar den........ Jag kanske ville se om det blev någon reaktion eftersom parianfigurer verkar lite "ute" och inte helt rätt i tiden. Som jag misstänkte blev det heller ingen reaktion med ETT lysande undantag förstås......
      Annars är kvalitén på Gustavsbergs parianfigurer av högsta klass och den magra vovven från 1800-talet utgör inget undantag.

Comment

Hallå Snubben,
        Gustavsbergaren hör hemma på Pålles tråd, Hundra Hundar. Formgivningen är inte unik, nej språket är engelska, förebilden kommer från Staffordshire, ca 1840, skall leta efter en bild om nu inte Staffordshire har jycken i lager. So long....

Comment

Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg
          Hallå Snubben,
          Gustavsbergaren hör hemma på Pålles tråd, Hundra Hundar. Formgivningen är inte unik, nej språket är engelska, förebilden kommer från Staffordshire, ca 1840, skall leta efter en bild om nu inte Staffordshire har jycken i lager. So long....
          Hallå!

Jag har den tyvärr inte i lager (ännu!) Har bara stående dylika staffordshirehundar. Här kommer en bild i alla fall.
          Bifogade filer

Comment

Den s k friheten att sälja och tillverka produkter innebär en blandning av känslosamässiga och förnuftmässiga faktorer. De flesta presumtiva köpare idag har kanske otillräcklig erfarenhet av vinthundar och då kanske inte heller inresse.
            Vof!

Comment

Man kanske kan säga att intresset för vinthundar är snabbt övergående

Comment

Working...
              X