Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stig Lindberg Adam

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Stig Lindberg Adam

Min mor har 6 tekoppar - 6 fat - 6 assietter och en gräddkanna, knappt använda ser ut som nya i mina ögon, kan återkomma med foto.
    Hon ska sälja dessa och undrar hur hon smartast går till väga.

Tackar på förhand.

Tradera
    Nej, det är inget loppspel.

Comment

Tradera eller Blocket
      [SIZE="1"][FONT="Comic Sans MS"]Samlar på Gefyr Spetsfat[/FONT][/SIZE]

Comment

Oki, tackar, Tradera får det bli.

Comment

Ursprungligen postat av Mian76 Visa inlägg
          Oki, tackar, Tradera får det bli.
          Sälj inte allt i ett utrop, dela upp det, typ 2 koppar med fat i taget, då får du nog mer betalt, för en del vill ju bara komplettera sin servis.
          Man ska leta efter det roliga i livet, det tråkiga får man ändå.

Comment

Ursprungligen postat av viol Visa inlägg
            Sälj inte allt i ett utrop, dela upp det, typ 2 koppar med fat i taget, då får du nog mer betalt, för en del vill ju bara komplettera sin servis.

Bra sagt Viol.
            Jag håller själv på att komplettera en glasservis jag samlar på.
            De är hopplösa de där auktionerna med 6 glas.
            Jag kan tänka mig att ha ett x-tra glas ifall nåt går sönder, men inte fem.
            [SIZE="1"][FONT="Comic Sans MS"]Samlar på Gefyr Spetsfat[/FONT][/SIZE]

Comment

Ursprungligen postat av viol Visa inlägg

Aaaah...smart... Men om någon just vill ha en hel servis då (jag spånar i sinnet), Det ger säkerligen mer pengar kanske att sälja två och två? Hur gör man med assietterna då, två och två där med?

Comment

Ursprungligen postat av Klura Visa inlägg
                Bra sagt Viol.
                Jag håller själv på att komplettera en glasservis jag samlar på.
                De är hopplösa de där auktionerna med 6 glas.
                Jag kan tänka mig att ha ett x-tra glas ifall nåt går sönder, men inte fem.

Så sant så sant...

Comment

http://www.tradera.com/search/result...ch_category=-1

Så ser det ut på tradera, eller ska man sälja en kopp,fat+assiette?
                  På tradera ser man assiett nummer 1 eller assiett nummer 2, vad är det då? haha noll koll har jag.
                  Last edited by Mian76; 2010-04-11, 11:59.

Comment

Ursprungligen postat av Mian76 Visa inlägg
                    http://www.tradera.com/search/result...ch_category=-1

Så ser det ut på tradera, eller ska man sälja en kopp,fat+assiette?
                    På tradera ser man assiett nummer 1 eller assiett nummer 2, vad är det då? haha noll koll har jag.
                    Det är nog bara så enkelt att säljaren har döpt sina utrop till nr 1 och 2, så han sedan vet vem som har köpt vad.
                    Man ska leta efter det roliga i livet, det tråkiga får man ändå.

Comment

Haha oki, så pass simpelt. Ska fota grejerna ikväll kör dom 2 och 2 inklusive assiett, återkommer med slutresultatet när det är sålt o klart.

Comment

Working...
                      X