Denna fann jag på loppisen. Blått en 50 lapp så jag hoppas det inte är Gabriel igen...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vas
Collapse
X
-
Japp, trevlig vas. Innan jag alls läste huvudrubrik eller ngt annat tyckte jag mig se stålhanes hand gällande ansiktet!Ursprungligen postat av Maria Visa inläggJättesnygg, kan du inte ta en bild på märkningen och lägga in?
visst är det likt hans stil där?
Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Aha. Är det Stig som designat denna?Ursprungligen postat av harley Visa inlägggrattis till en fin vas av stig lindberg "rubus"
Comment
-
vore kul med bild på botten med signeringenUrsprungligen postat av Rubus Arcticus Visa inläggAha. Är det Stig som designat denna?
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Ska försöka ordna det.Ursprungligen postat av harley Visa inläggvore kul med bild på botten med signeringen________________________________________________________________________
"Även om man alltid kunde ha gjort något annat än det man gör,
så innebär detta inte att det andra automatiskt skulle vara bättre, eller?
Då måste man ju nedvärdera nuet."
Comment
-
Har du tre stycken. Lyckans dig. Kan du inte lägga in en bild på dessa? Köper dem gärna.Ursprungligen postat av uffe Visa inläggEn vas som såldes av EPA på 60 talet, producerad i massor, själv har jag 3 likadana till salu på min loppis för just 50 lappen. Men får nog gå ner i pris då de stått länge.
Comment
-
Vad är det som är köpt på metropol? Dina EPA vaser?Ursprungligen postat av uffe Visa inläggköpt på metropol
Comment
Comment