Fotade lite Fåglavik 1883, undrar bara, ser ni några sådana på loppis,
jag jagar för lite för att veta, jag ser inga,
dom smala flaskorna var väl på tapeten häromdagen på PES,
jag tog bara några ur kuranten.
Hur funkar iskylningen? mm
Hirvi
jag jagar för lite för att veta, jag ser inga,
dom smala flaskorna var väl på tapeten häromdagen på PES,
jag tog bara några ur kuranten.
Hur funkar iskylningen? mm

Hirvi
Comment