Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Skål med tillhörande ljus skålar gravyr Sigvard Bernadotte - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skål med tillhörande ljus skålar gravyr Sigvard Bernadotte

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Skål med tillhörande ljus skålar gravyr Sigvard Bernadotte

Kan någon hjälpa mig och få fram vad dessa kommer från?
    Under skålen är det graverat Sigvard Bernadotte
    Click image for larger version

Name:	sigvard bernadotte skålar.jpg
Views:	1
Size:	50,6 KB
ID:	587506

Tacksam för hjälp

Hej Cammi, och välkommen. Lite info hittar du i den här tråden (som jag faktiskt hittade när jag googlade... ):

Comment

Ser ut att vara serien Crown som gjordes av Lindshammar. Lanserades 1982 och fanns i ett antal olika färger. Lite osäkert då bilden är lite svår att tolka.

Comment

Tack för svaren finns det något värde i dom,går de att sälja?Står bara och dammar i mitt skåp här..

Comment

Ursprungligen postat av Ulferic Visa inlägg
          Ser ut att vara serien Crown som gjordes av Lindshammar. Lanserades 1982 och fanns i ett antal olika färger. Lite osäkert då bilden är lite svår att tolka.
          Ja det är Crown enligt den bilden jag hittade när googlade mina ser likadana ut.

Comment

Allt går att sälja, även konserverad gröt. Förlåt.
            Visst går de att sälja men det blir nog inte så många kronor för dom tyvärr. Att lägga dom på Tradera eller liknande för en hundralapp för alla tre delar är nog en möjlighet.

Comment

Då var det rätt med Crown cammi. Då hittar du kanske lite priser på dina saker på nätet.

Comment

Ok tack för hjälpen

Comment

Working...
                X