Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En blomskål från 1906 - Tysk - Blumenschale - Blomskål - Uranglas - D 22 cm

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• En blomskål från 1906 - Tysk - Blumenschale - Blomskål - Uranglas - D 22 cm

Hej
    Som lekman tycker jag att blomskålen borde vara värdefull men är den värdefull nog att få värdedad på tex Bukowskis?
    Årtalet 1906 är säkert då jag hittade en sida på nätet där blomskålen finns. Se andra bilden.
    Click image for larger version  Name:	IMG_20250504_081821.jpg Views:	0 Size:	89,1 KB ID:	746669
    Click image for larger version  Name:	skål01.jpg Views:	0 Size:	53,1 KB ID:	746670
    Last edited by Ljus stake; 2025-05-05, 12:49.

Skicka bilder till Bukowskis, om du vill få en värdering därifrån. Onlinevärderingen är kostnadsfri:
    Köp och sälj konst och design på Bukowskis. Hos oss hittar du allt inom inredning och design, möbler, konst, smycken & klockor. Onlineauktioner. Liveauk...

Comment

Ursprungligen postat av Eskil Visa inlägg
      Skicka bilder till Bukowskis, om du vill få en värdering därifrån. Onlinevärderingen är kostnadsfri:
      https://www.bukowskis.com/sv/valuation
      Tack för länken. Fyllde i alla uppgifter som krävdes och skickade till Bukowskis för värdering. Har inte fått svar och troligtvis får jag inget svar heller

Comment

Jag har alltid fått svar, även om det ibland har blivit något i stil med "detta är inget vi kan sälja".

Comment

Ursprungligen postat av Eskil Visa inlägg
          Jag har alltid fått svar, även om det ibland har blivit något i stil med "detta är inget vi kan sälja".
          Jag också. Det här var tredje gången. Första objektet fick jag att de kunde ta emot med ett utgångspris (kommer inte riktigt ihåg) på 1500:-.
          Andra gången att värdet inte var upp till det de ville ha och den här blomvasen har jag inte fått svar men det står "Värderas".
          Får se om det kommer ett svar

Comment

Working...
          X