Får väl lägga in en lite udda märkning också, eller udda och udda, dessa försåldes väl eller var souvenirer på den stora utställningen i Helsingborg.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Fuga - Orrefors
Collapse
X
-
Den har jag inte sett, kul att få lära sig något nytt.Ursprungligen postat av Ballonggreven Visa inläggDet finns även en märkning "Parapeten" som var restaurangen på utställningsområdet.
Comment
-
Jaha och var hittade du den då. För en selma på en loppis eller
Har ALDRIG sett en fuga på någon loppa häromkring. Däremot fanns det en hel del i Småland när vi var där nu på semester. Doch inte till priser jag tyckte passade min plånbok. Har en röd, blå och en rökfärgad och ingen är köpt här i Halland. Jättesnygg modell du införskaffat
Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör
Comment
-
-
fin hund du har på avataren mariaUrsprungligen postat av Maria Visa inläggJo, och dom var attans dyra.
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Jag har några sådana och de är märkta 1889/1989, så det var väl Orrefors' 100-årsjubileum.Ursprungligen postat av harley Visa inläggnytillverkades inte fuga på orrefors till något jubileum för några år sedan
Ska fixa bild på märkningen."Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
Konfucius
Comment
-
Jag säger inte emot, köpte dem främst för att det är kul att ha lite ovanliga saker...Ursprungligen postat av Susiflätan Visa inläggJag tycker faktiskt de enklare fugorna är snyggast, sorry cjf!
Comment
Comment