Den sydda eller broderade delen ligger under skålen, i en liten ficka i mässingstråden.
Jag tycker det är riktigt läckert.
Aha........så va de, lite nötter i den till ölen blir trevligt.
Det är den här och länsmansglaset som jag tänkt vad som är gott att ha i............så det är väl bara att skicka dom till mig då
Det som saknas är väl ett fint ölglas..........har du såna?
Comment