Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Créme för skor och skinn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Créme för skor och skinn

    Först en Viking.
    Och därefter en Riddar Créme för boxkalv och chevreauxskinn.
    Inget speciellt egentligen. Jag tycker bara att burkarna är i så vackert grönt glas.
    Bifogade filer

  • #2
    Skokrämsburkar tycker jag är lite roliga
    Jag skall leta efter lite info om tillverkningen av dessa.
    DG

    Comment


    • #3
      Jag hittade det i häftet om Engshyttan. Det passar väl in på Din Viking-burk Kecke
      DG
      Bifogade filer

      Comment


      • #4
        Ja, det verkar ju stämma.
        Kul.

        Comment

        Working...
        X