Den här lilla kistan (5,5 cm hög) fick jag i en låda för ett par månader sedan, och gav till treårige sonen som leksak. Såg sen härom veckan att en liknande gick för ett par hundringar på Lauritz, och tänkte då höra med er inom sakkunskapen om detta kanske är något man borde bevara? Hur gammal kan den vara?
Låsmekanismen gick tyvärr förlorad under leksaksperioden...
Låsmekanismen gick tyvärr förlorad under leksaksperioden...
Comment