Login or Sign Up
Logging in...
Kom ihåg mig?
Logga in
Forgot password or user name?
or
Sign Up
Log in with
Facebook
Search in titles only
Search in Övrigt glas only
Sök
Avancerad sökning
Forum
Groups
Dagens inlägg
Medlemslist
Kalender
Forum
FORUM: Antikt, Retro & Design
Glas
Övrigt glas
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Nyaste Inköp
Collapse
X
Collapse
Inlägg
Latest Activity
Photos
Sök
Page
of
1
Filter
Klockan
All Time
idag
Last Week
Last Month
Show
Alla
Discussions only
Photos only
Videos only
Links only
Polls only
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Föregående
template
Nästa
Retro70
Seniormedlem
Reg.datum:
jan 2007
Inlägg:
145
Share
Tweet
#1
Nyaste Inköp
2007-09-30, 17:21
Hittade på Bakluckeloppis mitt i stan i Örebro. Av en slump fick jag reda på att det var loppis denna helg, blandat ihop datum. Stack ner vid 12:00 och hittade denna vackra vas nagg & repfri för endast 20kr.
Kecke
Seniormedlem
Reg.datum:
okt 2005
Inlägg:
6591
Share
Tweet
#2
2007-09-30, 17:26
Snygg.
Sitter det en etikett på den?
Comment
Inlägg
Avbryt
Hirvi
Seniormedlem
Reg.datum:
nov 2006
Inlägg:
5660
Share
Tweet
#3
2007-09-30, 17:29
Liknar ju Paul Kedelvs hundben!
hirvi
SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/
Comment
Inlägg
Avbryt
brodertuck
Gökmedlem #9
Reg.datum:
apr 2007
Inlägg:
1178
Share
Tweet
#4
2007-09-30, 20:17
Måste bara fråga om din avatar Retro70. Är det möjligtvis en glaspjäs av Kjell Engman?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Comment
Inlägg
Avbryt
Retro70
Seniormedlem
Reg.datum:
jan 2007
Inlägg:
145
Share
Tweet
#5
2007-09-30, 20:32
Det är en Flygfors. Signerad Flygsfors -52 Kedelv
Comment
Inlägg
Avbryt
Retro70
Seniormedlem
Reg.datum:
jan 2007
Inlägg:
145
Share
Tweet
#6
2007-09-30, 20:35
Ang. min snygga bild under mitt nick så är det Kjell Engman.
Comment
Inlägg
Avbryt
Föregående
template
Nästa
Working...
Ja
Nej
OK
OK
Avbryt
X
Comment