Login or Sign Up
Logging in...
Kom ihåg mig?
Logga in
Forgot password or user name?
or
Sign Up
Log in with
Facebook
Search in titles only
Search in Övrigt glas only
Sök
Avancerad sökning
Forum
Groups
Dagens inlägg
Medlemslist
Kalender
Forum
FORUM: Antikt, Retro & Design
Glas
Övrigt glas
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Juldekoration med gamla saker
Collapse
X
Collapse
Inlägg
Latest Activity
Photos
Sök
Page
of
1
Filter
Klockan
All Time
idag
Last Week
Last Month
Show
Alla
Discussions only
Photos only
Videos only
Links only
Polls only
Events only
Filtered by:
Clear All
new posts
Föregående
template
Nästa
Lars Kallin
Seniormedlem
Reg.datum:
sep 2005
Inlägg:
2101
Share
Tweet
#1
Juldekoration med gamla saker
2005-11-27, 13:51
Släppte lös skaparglädjen en sväng idag. Man måste ju bejaka den kvinnliga sidan hos sig själv. Dessutom samlar man ju pluspoäng genom att göra det
Det blev ganska vackert tycker jag.
Bifogade filer
Raoul Karlsson
Gullaskruvare
Reg.datum:
aug 2005
Inlägg:
943
Share
Tweet
#2
2005-11-27, 15:43
Det var en snygg och trivsam dekoration.
knappast meningslöst.
Comment
Inlägg
Avbryt
Peter S
Porslinsnörd
Reg.datum:
sep 2005
Inlägg:
6507
Share
Tweet
#3
2005-11-27, 19:04
Ursnyggt! Har alltid undrat vad den lägre skålen är till för i en uppsatsvas från sekelskiftet, men fick nu en förklaring...
Comment
Inlägg
Avbryt
A.F
Don Fingal
Reg.datum:
aug 2005
Inlägg:
1809
Share
Tweet
#4
2005-11-27, 23:45
Inte illa, vad gör man inte för att sambon ska gilla ens saker :-)
Själv brukar jag låna ut glasskålar m.m. ifrån samlingen till sambons
julstök, det ska vara nötter och godis i skålarna m.m.
Kul när saker kommer till använding, men lite nervös blir man ibland
när barnen drar och sliter i godisskålarna ;-)
Comment
Inlägg
Avbryt
Föregående
template
Nästa
Working...
Ja
Nej
OK
OK
Avbryt
X
Comment