Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Juldekoration med gamla saker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Juldekoration med gamla saker

    Släppte lös skaparglädjen en sväng idag. Man måste ju bejaka den kvinnliga sidan hos sig själv. Dessutom samlar man ju pluspoäng genom att göra det

    Det blev ganska vackert tycker jag.
    Bifogade filer

  • #2
    Det var en snygg och trivsam dekoration.
    knappast meningslöst.

    Comment


    • #3
      Ursnyggt! Har alltid undrat vad den lägre skålen är till för i en uppsatsvas från sekelskiftet, men fick nu en förklaring...

      Comment


      • #4
        Inte illa, vad gör man inte för att sambon ska gilla ens saker :-)

        Själv brukar jag låna ut glasskålar m.m. ifrån samlingen till sambons
        julstök, det ska vara nötter och godis i skålarna m.m.

        Kul när saker kommer till använding, men lite nervös blir man ibland
        när barnen drar och sliter i godisskålarna ;-)

        Comment

        Working...
        X