Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

måttkanna

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• måttkanna

min pappa ropade in denna ''måttkanna'' (om de nu heter så) på en aktion för 20 kronor. han gjorde ett riktgt fynd med andra ord.
    Click image for larger version

Name:	måttkanna.JPG
Views:	1
Size:	58,4 KB
ID:	585060njut.
    Last edited by Nyssta; 2007-08-01, 18:41.
    Det bästa jag vet är att stiga upp tidigt på mornarna - så därför sparar jag det så länge som möjligt.

Jättepraktisk! Jag har en variant på denna som jag använder nästan dagligen. Har sett att de nytillverkas i något lågprisland.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

Comment

de tyckte pappa också. han skulle ha den till att ha olja i. men min mamma stoppade honom ganska omgående...
      Det bästa jag vet är att stiga upp tidigt på mornarna - så därför sparar jag det så länge som möjligt.

Comment

Har också en som är väldigt praktisk. Lite lite rymd i min dock. Mormor köpte den någon gång i början av 40-talet.
        Appropå puntelmärkesdisskussionen så har den värmd kant men bara en slipad fotkant så jag vet inte hur den har värmts.
        Bifogade filer

Comment

jajja vet inte, jag är inte så hajj på det där =)..

Comment

Working...
          X