Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lampfot i glas, ovandel i mässing . Lampa från Reijmyre ?
Collapse
X
-
tack till er båda jag håller med båda också , förmodligen hemmabygge med etikettUrsprungligen postat av bekin Visa inläggDen lampan är inte tillverkad vid Reijmyre trots etiketten.
Comment

Comment