...är trevligt när det är mörkt, särskilt när vintern
är snöfri som hittills i Stockholm, det blir ju så dep-
rimerande mörkt. MEN då tänder Du Din ljuslykta
från Notsjö (Nuutajärvi) av Heikki Orvola och, se
där genast lite gladare.
PS Det som syns i underkanten är TV-n och liga-
fotboll från England.
är snöfri som hittills i Stockholm, det blir ju så dep-
rimerande mörkt. MEN då tänder Du Din ljuslykta
från Notsjö (Nuutajärvi) av Heikki Orvola och, se
där genast lite gladare.
PS Det som syns i underkanten är TV-n och liga-
fotboll från England.
Comment