Hej!
Denna vackra vas har ingen etikett eller märkning på något annat sätt. Finns det någon som kan tänkas ha en teori om den? Den har puntelmärke i botten.
Mvh
Denna vackra vas har ingen etikett eller märkning på något annat sätt. Finns det någon som kan tänkas ha en teori om den? Den har puntelmärke i botten.
Mvh
Comment