Ja nu blir Ni säkert nyfikna, är det vår seniormedlem Rosa som visar
sig på styva (linan) räcket. Näääää, jag lurade Er för att locka folk
till tråden...........
Jag vet att Lasse C visat dessa med tillhörande assietter och allt
men jag tycker att de är så fina så jag ville visa upp dom i en egen
tråd. Dom? Ja det är pressglas (gräddsnipa och sockerskål) märkt
med ett stort skrivstils M som står för Målerås glasbruk. Dessa har
tidigare visats i klarglas och opakt vitt glas på PES. Finns det fler
färger månne?
sig på styva (linan) räcket. Näääää, jag lurade Er för att locka folk
till tråden...........
Jag vet att Lasse C visat dessa med tillhörande assietter och allt
men jag tycker att de är så fina så jag ville visa upp dom i en egen
tråd. Dom? Ja det är pressglas (gräddsnipa och sockerskål) märkt
med ett stort skrivstils M som står för Målerås glasbruk. Dessa har
tidigare visats i klarglas och opakt vitt glas på PES. Finns det fler
färger månne?
Comment