Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Rejmyre J Mattsson?
Collapse
X
-
Det är den här skålen jag tänker på.
Ursprungligen postat av Äjth Visa inläggRätta mig om jag har fel men är nästan säker på att denna är en skål från Rejmyre, formgiven av J Mattsson. Ett alternativ kan vara Landberg för Orrefors. Har sett dessa utan fot och lite pösigare rundning mot botten och DE tror jag bestämt är landberg.[ATTACH]136013[/ATTACH][ATTACH]136014[/ATTACH][ATTACH]136015[/ATTACH][ATTACH]136016[/ATTACH][ATTACH]136017[/ATTACH][ATTACH]136018[/ATTACH]Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
-
-
oj det var otippat Maria. får googla på honom.Ursprungligen postat av Maria Visa inläggKosta och Vicke Lindstrand har jag för mej att det är.Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Kan det vara glasen till höger i bild som far efter Maria?Ursprungligen postat av Äjth Visa inläggoj det var otippat Maria. får googla på honom.Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
-
Menar du att de båtformade glasen ingår i en serie som heter Palett tillsammans med de övriga dricksglasen och hur kommer min skål in i bilden? är den oxå i Palett-serien?Ursprungligen postat av Maria Visa inläggDom glasen ingår också i Palett.Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...
Comment
-
Skålen och dom vanliga små glasen har jag med Kostaetikett, dom till höger förmodar jag också att dom ingår i serien Palett som ska vara formgiven av Vicke Lindstrand.Ursprungligen postat av Äjth Visa inläggMenar du att de båtformade glasen ingår i en serie som heter Palett tillsammans med de övriga dricksglasen och hur kommer min skål in i bilden? är den oxå i Palett-serien?
Comment
Comment