Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Glasklart

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Glasklart

Bilden är väl inte den bästa men föremålen fina och glasklara.
    Bifogade filer

Fler bilder på glasklart.
    Bifogade filer

Comment

Tjusigt K-trollet.
      Samlar du på allt? Ser att du har även medicinflaskor i samlingen.
      Flaskan/vasen på sista bilden längst till höger?
      Jag har glömt vem som gjort den?????
      Hur som helst så har jag nu samlat på mej en genomskinlig, en grön, en brun och så naturligtvis en blå.

Comment

Nej jag samlar inte på allt, jag samlar på mej allt. Har stått och sålt lite på ett par mässor och skall prova en till i april. Givetvis behåller jag en hel del av det som kommer in i huset. Den flaskan du frågar om är gjord av Helena Tynell Riihimäki och heter Lankkupullo (planka) . För tillfället har jag en glasklar och en brun. En grön har jag sålt. Nån blå har jag inte men tror att den nog är vackrast .Tynell är hon med Aurinkopullo-Solflaskan.

Comment

Tjusigt K-trollet.
          Samlar du på allt?

Det var lite nedlåtande i mina "öron", Kecke allt är väl lite större än så?
          Trollet får väl vara glad åt att det kommit övar så mycket, låt oss kalla det godbitar (oss damer emellan).

Comment

Tack K-trollet.
            Minnet är bra men kort.
            Tycker nog att Solflaskan är betydligt vackrare än Plankan.

Hektor. Nog vet jag att allt är större än så. Du behöver väl inte vara så petig så här på skärtorsdagskvällen.

Comment

Aha skärtorsdagskväll, ser man på ser man på, nä då skall man ju inte var petig.
              Och absolut inte i Damsällskap, jag ber nådigast om Eder förlåtelse.
              Saknade bara lite med grabbighet men det kan väl också gå bra med ett gediget strumpeband.

Comment

Working...
              X