Gällande denna klotrunda lilla vas undrar jag om någon vet var den är tillverkad. Den är inte särskilt märkvärdig men ”känns” lite trevlig. 13 cm hög och 12 cm om magen med planslipad botten.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vas nr 2. Rund o ”knottrig”
Collapse
X
-
Jag får lite finnkänsla av denna.Ursprungligen postat av TinaSand Visa inläggGällande denna klotrunda lilla vas undrar jag om någon vet var den är tillverkad. Den är inte särskilt märkvärdig men ”känns” lite trevlig. 13 cm hög och 12 cm om magen med planslipad botten.--eller hur det nu va.
-
Aha, idag är det Koskenkorvaångorna som inverkarUrsprungligen postat av nisse 8 Visa inläggJag får lite finnkänsla av denna.
. Tack för din känsla, nisse 8. Jag fick också lite "finnvibbar" från början men vågar inte alltid lite på det jag känner, eftersom mina kunskaper är små.
Har googlat lite utan att finna något. Men jag fortsätter oförtrutet att leta.
Comment
-
Har du tittat här http://www.designlasi.com/enUrsprungligen postat av TinaSand Visa inläggAha, idag är det Koskenkorvaångorna som inverkar
. Tack för din känsla, nisse 8. Jag fick också lite "finnvibbar" från början men vågar inte alltid lite på det jag känner, eftersom mina kunskaper är små.
Har googlat lite utan att finna något. Men jag fortsätter oförtrutet att leta.--eller hur det nu va.
Comment
Comment