Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pressglas med fåglar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Pressglas med fåglar

Har sett den här skålen någonstans i min litteratur men hittar inte den. Någon som vet? Pukeberg var min första tanke men är osäker.
    Bifogade filer
    Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

oj va läcker påminner om sådan choklad man kan få till jul!
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Ja den var läcker. O ser verkligen ut som belgisk choklad

Comment

Att den var så vacker i glaset var ett plus!
        Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

Comment

Jag ska ha en bild på den någon stans, återkommer när jag har hittat den.
          I’m a real mean bitch!

Comment

Tack Maria! Den är ju inte det vanligaste i pressglasväg så den borde ju vara dokumenterad någonstans, tala gärna om var du hittade den.

Comment

Hittade den länken till PES http://precisensan.com/antikforum/sh...l-med-f%E5glar hittar inte min bild, den kan ha förvunnit när min hårddisk förstördes.
              I’m a real mean bitch!

Comment

Lutar och det franska hållet även om den uppgiften bara är en säljares. De från Jugoslavien är enfärgade och jag tycker att det skiljer sig i flikigheten runt mynningen. Tack Maria för dina ansträngningar, uppskattas! Nu har jag lite att gå på i fortsatta forskningar.

Comment

Working...
                X