givakt manöver är det en sup ni behöver
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ett objekt per tråd!
Collapse
X
-
Comment
-
Måste bara meddela att jag inte känner, har aldrig träffat eller på något sätt vill associeras med denne ljuvlige Harley!Ursprungligen postat av harley Visa inlägghär har ni något att gissa på kära glasvänner, vilket glasbruk kommer den här ifrån. vinnaren får som vanligt en burk ärtsoppa (hämtas hos patron sladd)
Ärtsoppa kan jag bjuda på ändå!
Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
Gud gjorde några perfekta huvuden,
resten satte han hår på.
Comment
-
icke patron sladd dom är äldre än så med rått puntelmärke och hela balunsenUrsprungligen postat av Sladden Visa inläggDom var fina
Strömberg?
behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
Kan det vara Hugo Gehlin för Gullaskruf som varit framme? Tror han gjort sådana i ett flertal färger
Här har du två blå: http://www.auction2000.se/auk/w.Obje...2_1413&inO=252
De är förresten ruskigt snygga!Last edited by Surmasen; 2012-06-01, 00:12.
Comment
-
sedär Surmasen dom ser onekligen identiska ut så om inte gehlin sneglat på någon äldre modell så är det nog gehlin som är upphovsmakare till dessa (det trodde jag icke) tackar för identifikation Surmasen........Ursprungligen postat av Surmasen Visa inläggKan det vara Hugo Gehlin för Gullaskruf som varit framme? Tror han gjort sådana i ett flertal färger
Här har du två blå: http://www.auction2000.se/auk/w.Obje...2_1413&inO=252
De är förresten ruskigt snygga!Last edited by harley; 2012-06-01, 09:15.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
-
tackar cjf dom är läckert gjorda i gammalt stuk...Ursprungligen postat av cjf Visa inläggBåda paren är absolut Gehlin, modellen heter G5/48.behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.
Comment
. men han ska vara en djävul på ärtsoppa har jag hört hahahahaha...........
Comment