Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Boda eller

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

• Boda eller

Det är ju lite av boda över den här 26 cm höga vasen .Eller är det Åfors kanske ? Mvh
    Bifogade filer

Hej Cobe!
    Jag har en liknande vas i samma färg som är från Boda. Din är dock inte lika distinkt i formerna och ger ett lite klumpigare intryck. Skulle tro att den kommer nån annanstans ifrån.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

Comment

Ja vad är det som skiljer då skulle ju vilja se den skillnaden .

Comment

Ballo...tänker du på Vallien kanske. En bild kan ju ge fel uppfattning om formspråk. Tycker själv att den ser lite "bodensk" ut. Färgen, den blå, är ganska typisk Valliens blå.
        Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Ska återkomma med bild.
          "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
          Konfucius

Comment

Bra, ser fram emot det.
            Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Comment

Ja jag hoppas bilden kommer snart så jag får se vad du menar.

Comment

Var tog bilden vägen då?

Comment

Den kommer! Förhoppningsvis i morgon om det blir tid för en fotosession. Idag la batterierna av mitt i.
                  Konfucius

Comment

När bilden äntligen kommer visar det sig att våra vaser inte är så olika trots allt. Tänk så fel man kan få för sig.
                    Visst skiljer de sig åt men inte mer än att det ändå bör vara samma modell. Eller?
                    Bifogade filer
                    Konfucius

Comment

Ja inte var det ju så stora skillnader presis .Midjan skilljer ju lite men det kan ju bero på andra saker . Eftersom dom inte är gjorda i form så kan det väl bli sådan variation . Sen har ju inte jag lika fin fotoanläggning som du .Det försämrar ju också synintrycket och kan kanske lura en .

Comment

Working...
                      X